Blogg

Har varit emot bloggare en lång tid nu, men nu har det gått till överdrift!
Jag orkar fan inte med alla videobloggare som är såååå sjukt pinsamma.
Jag menar jag skäms över att titta eller läsa dom, kokar!
Finns ett antal bloggare som man hör om & ser om överallt, tänker inte näma vilka,
men allllllvarligt, är folk bara dumma i huvudet, eller är folk verkligen pantade?

Om vi tänker alla brudar som tuggar tuggummi, smaskar *likzåm* "TYP" BAAH!
Och sen tjäna pengar på det? Jag har växt upp att man inte ska belöna dumheter & trams!
Sen folk som följer dessa bloggar, är fan inte mycket bättre, orka lägga ner energi på att
titta på människor som köpt nytt nagelack! Men från och med nu ska jag fan också bli världens onödigate bloggare!

 XOXO LOL OCH FNIZZ!


Undra va hon äter som påläg på mackan en sten eller skinka? 

Vill verkligen ge henne en stående ovation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0