gaulet

Igår var man i Malmö med Jasmine. Hon fixade till sin tandställning. Efter det stack vi till MC, och jag måste ge dom credits. Deras Mc är mkt bättre än vårt i Helsingborg. Det är mkt finare och deras service är sjukt mkt snabbare, det sa bara tjoffs så hade vi vår mat och kön var lång. Den tiden vi var där, så hade vi inte ens fått vår mat. När vi skulle ta tåget hem så hade vi exakt 104 kr eftersom det kostar 52 kr per person. Men när vi klickat i vart vi ska så står det 116kr, så nu har dom höjt priserna ännu en gång. Istället för dom bestämmer sig för ett pris. Så Jasmine fick fråga någon efter 12 kr. Vi får en 10a och 4 50öringar. Lägger i de. Tro mig fan att den inte tar emot 50örongar. HAHA så ännu en gång får hon fråga någon efter 2 kr haha. Sjukt pinsamt. Tror vi stod där i fem minuter. På tåget hem somnade jag ca 10 gånger. Natten innan var ju fylld av poker och ingen sömn. Så när jag kom hem gick jag och lade mig direkt var super trött, sen vaknade man kl 2 idag, det blev 22 timmars sömn så det blir väl en uppesittar natt igen. 
Innan idag så stack jag ner till stan och träffade Sarah och Caroline. Har mest bara segat och sjungit singstar haha!
Var ute istan med en runda, står utanför en frisör grejs, så kommer det en fylleman och försöker sälja två packet plåster och plackoffs, hahahah! Pallar inte riktigt Helsingbords fyllehundar hahah! 
Sen vill jag gratulera Emelie till sitt körkort, helt sick! Önskar jag gav mig fan på att ta det när jag var 18, men som sagt än är de inte försent är ju bara 21 så nu jävlar i de, tänker fanimej inte vara sist!
Hoppas på att mina pengar kommer imorgon så man kan handla lite vinter grejor och smink. Första snön föll ju idag, riktigt ånget över de. Var det inte sommar  igår ? JAJA man får väl spendera hela vintern i sängen. HATAR kyla! slask skit kyla ish. OCH ännu jobbigare då ser man verkligen inte hundskiten man trampar i.
Snart är de jul & nyår, galet vad detta året har gott snabbt, har ju haft ett nyårs löfte. Och snart är det avklarat och det är fruktanssvärt skönt. 
Måste påpeka att jag käkat två chipspåsar och druckigt en liter cola, nog tjockt! mår illa så ciao
AJM AUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu bloggar du ju på riktigt. hur känns det?

Postat av: kiddiiie

HAHA förjävligt! (: men har tänkt efter lite, har jag något o gnälla över och klaga på, eller bara allmänt prata ut mig så kn ja lika bra göra deöver bloggen ;D.. men jag står fast vid att jga hatar sånna bloggare som jag skrev i första blogget!;p

2009-11-05 @ 22:25:12
Postat av: catja

låter bara bra!! men man måste vara aktiv om folk ska läsa =)

Postat av: Anonym

mendet är jag;D varje dag hahahha m,en blogagr mest om nätterna eller när jag bara är hemma, för mittnät gillar inte riktigt blöoggen heller, stänger avb hela internetet utan förvarning så jag får skriva om allt, så man blir lite förbannad.

2009-11-06 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0