Irritation

Klockan är två och jag är sömnlös i Helsingborg...
Så jag passar på och gnälla av mig lite
Klagomål 1 - Lämnade in min mobil på lagning för någon vecka sedan, kom tillbaka nu för ett par dagar sen, tro mig fan att dom smarta knasbollarna lagar mobil fan ? Nej dom tyckte det räckte med att återställa telefonen. Vilken idiot som helst kan göra det. Felet på den var att skärmen sluta fungera, flippa och ha sig, lia fan när jag öppnar den så håller den på och mögar sig! Blir lite sne på nokia, haft den i två veckor och dom knappar lite o skickar tillbaka den. Och den turen jag har så går garantin antagligen ut vilken dag som helst, så kankse lia bra och skrota den och ringa nokia och gratulera dom för sitt utomordentliga jobb!

Klagomål 2 - Sjukt deppad över att tv är så galet efter, jag menar skit i att sända serierna varenda jävla dag så dom tar slut fort så dom måste sända samma skit om och om igen! Irriternade pga jag är världens största nattuggla. Det betyder att jag inte kan kolla på tv på dagarna för då har man inget och kolla på, på kvällarna för dom sänder inte bara repriser då och då utan dom ska gå två gånger om dagen också, så ja bra jobbat!

Klagomål 3 - HUNDÄGARE, vissa är såå sjukt sviniga, vet inte hur ni tänker, jag säger bara plocka upp skiten efter er annars kan ni fanimej förvänta er att de ligger i er brevlåda sen!! 

Plus nu är jag så sjukt himla förbannad för nu har jag gjort om detta inlägget tre ggr, börjar koka på riktigt!!!
Macbook skit ner dig, enbart min data som kan vara såhär lustig, elektroniken hatar mig, LIA mycket som jag hatar den! nu har detta lilla tagit mig över en timme så nu skiter jag i att fortsätta........... ERROOOORRR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0