malmoe next

Hösten är så himla vacker <3

Tråkigt med regnet bara!


Fortfarande vaken, ska med Jasmine till Malmö.
Hon ska visa gaddarna för mister tandis, skulle köra halv nio, men nu blev det tio istället.
Känns som om jag kunde försökt sova endå, tyckte inte det var lönt att försöka när klockan var fyra för jag tänkte att jag måste duscha och sminka till huvudet! Men men jag ska nog försöka hålla mig vid liv när vi virrar rundor på Malmoe's gator.
Sen blir det antagligen hem till Sarah och mysa, hon är sjuker och känner sig sällskapssjuk. Men jag tror tvunget att hon ska ner istan sen endå till Gina Tricot. Får väl bli så, när hon har bestämt sig så är de så det är. Fan nu blev jag helt osäker på hur bestämt bestämmt stavas haha tur dom visar man skriver fel ;D ! 
JAJA måste ändå påpeka, kollar på tv4, och det var det jävla skitet när dom skrapar en mega stor lott. Och så klart var det en tanta fan som skrapa. Hon vann 500.000kr i hennes ålder borde man få hjärtinfarkt eller något sådant, men nej hon log lite och sa hon var nöjd. Langa hit pengarna istället, så ska jag hoppa skrika och ha mig. Hade rest härifrån omedelbart och käkat glass i 10 olika länder bara för sakens skull. Sen skulle jag åkt ner till Thailand och bokat en hora för sakens skull så skulle hon berätta hur hon igentligen mår. Sen skulle jag gottat mig och kännt hur bra jag haft de. MmmMm Fantasi.nu
3 dödsfall i sverige nu av svinovic, hemskt trött på detta snacket. Vart år kommer det någon skit! HÅLLFLABBEN
Sa nyss på tv att man får lov att spruta pepparspray på psykiskt sjuka, köp pepparspray!
 AJM AUT! Antar inlägget inte är helt hundra, för det är inte jag just nu, "sleepmode"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0